Learning by Doing and Knowledge Base of Teaching. Education for 21.st century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023848" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023848 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Alternativní formy pedagogické praxe v "Dynamickém modelu zkušenostního učení" na PdF MU v Brně
Original language description
Příspěvek uvádí výsledky výzkumu - alternativní formy pedagogické praxe jako součást Dynamického modelu zkušenostního učení. Představuje implementaci činnostního autentického a zkušenostního učení, které se jeví jako klíčové pro vytváření znalostního základu vyučování (knowledge base of teaching) i profesního poznání (professional knowledge), do vzdělávání studentů v programu Biologie pro život a zdraví na PdF MU v Brně. Prezentovanou částí je sublongitudinální výzkum reformního projektu, zaměřeného navzdělávání budoucích učitelů primárních škol. Potvrzuje se, že pro profesionalizaci učitelské profese (professional knowledge) nelze vytvořit optimální model didaktické přípravy budoucích učitelů bez úzké vazby na odbornou složku oboru a návaznosti na pedagogickou praxi
Czech name
Alternativní formy pedagogické praxe v "Dynamickém modelu zkušenostního učení" na PdF MU v Brně
Czech description
Příspěvek uvádí výsledky výzkumu - alternativní formy pedagogické praxe jako součást Dynamického modelu zkušenostního učení. Představuje implementaci činnostního autentického a zkušenostního učení, které se jeví jako klíčové pro vytváření znalostního základu vyučování (knowledge base of teaching) i profesního poznání (professional knowledge), do vzdělávání studentů v programu Biologie pro život a zdraví na PdF MU v Brně. Prezentovanou částí je sublongitudinální výzkum reformního projektu, zaměřeného navzdělávání budoucích učitelů primárních škol. Potvrzuje se, že pro profesionalizaci učitelské profese (professional knowledge) nelze vytvořit optimální model didaktické přípravy budoucích učitelů bez úzké vazby na odbornou složku oboru a návaznosti na pedagogickou praxi
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogická prax súčasnosť a perspektivy
ISBN
978-80-8094-145-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
340
Pages from-to
175-190
Publisher name
Univerzita Konštantína Filosofa v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra Slovensko
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—