The creative interpretation as a way of understanding of literature at basic school.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00032286" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00032286 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole
Original language description
Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace epických textů na základní škole. Všímá si především práce s fikčními světy těchto textů a definuje základní typy tvořivých interpretačních činností. Dále se - formou dílčí výzkumné sondy - zabývá také zastoupením tvořivých interpretačních úkolů ve vybraných čítankách.
Czech name
Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole
Czech description
Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace epických textů na základní škole. Všímá si především práce s fikčními světy těchto textů a definuje základní typy tvořivých interpretačních činností. Dále se - formou dílčí výzkumné sondy - zabývá také zastoupením tvořivých interpretačních úkolů ve vybraných čítankách.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální otázky literatury pro děti a mládež a její reflexe
ISBN
80-903339-9-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
BM Typo
Place of publication
Slavkov
Event location
Slavkov
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—