Process of integration in the education to folklore heritage (on example of the pubescent-youth)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00033894" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00033894 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrativní postupy při výchově hodnotami hudebně folklorního dědictví (na příkladě dospívající mládeže)
Original language description
Autorka předkládá možnosti integrativních postupů při výchově hodnotami hudebně folklorního dědictví u dospívající mládeže. Teoreticky vychází z výsledků výzkumu uskutečněného v 8 lokalitách na Moravě. Výzkum byl zaměřen na postoje mladistvých k hudebnímu folkloru a jejich potřeby v oblasti folklorního dědictví.
Czech name
Integrativní postupy při výchově hodnotami hudebně folklorního dědictví (na příkladě dospívající mládeže)
Czech description
Autorka předkládá možnosti integrativních postupů při výchově hodnotami hudebně folklorního dědictví u dospívající mládeže. Teoreticky vychází z výsledků výzkumu uskutečněného v 8 lokalitách na Moravě. Výzkum byl zaměřen na postoje mladistvých k hudebnímu folkloru a jejich potřeby v oblasti folklorního dědictví.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Kontexty hudební pedagogiky II
ISBN
978-80-7290-324-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—