Project training metod in Dynamic model of experiential learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00050940" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00050940 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení
Original language description
Pomocí akčního výzkumu, který byl realizován na katedře biologie PdF MU v Brně v letech 1996 2006, bylo zjištěno, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu Pedagogický studentský projekt, odpovídající na otázku: Jak učit integrované téma Voda základ života na různých typech základních škol?
Czech name
Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení
Czech description
Pomocí akčního výzkumu, který byl realizován na katedře biologie PdF MU v Brně v letech 1996 2006, bylo zjištěno, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu Pedagogický studentský projekt, odpovídající na otázku: Jak učit integrované téma Voda základ života na různých typech základních škol?
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov
ISBN
978-80-88707-90-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
2
Pages from-to
461-462
Publisher name
ŠEVT a.s.
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—