Components of Cultural Interpretation in the Teaching of Russian
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00054635" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00054635 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komponenty kulturologického výkladu ve výuce ruštině
Original language description
Příspěvek se věnuje utváření kulturní a transkulturní kompetence v procesu vyučování a učení se ruskému jazyku českými žáky. V textu autorka zkoumá problematiku utváření a vývoje kultivační znalosti ruské kultury, literatury a historie ve vyučování ruského jazyka u našich žáků a studentů. Ruská kultura, historie a literatura vždy budila ohromný zájem po celém světě. Uznání kulturních dominant, respektování různorodosti a vyučování v příznivých poměrech dialogu kultur navozují i atmosféru přirozeného porozumění, jež je nezbytné pro výuku a studium ruštiny jako cizího jazyka.
Czech name
Komponenty kulturologického výkladu ve výuce ruštině
Czech description
Příspěvek se věnuje utváření kulturní a transkulturní kompetence v procesu vyučování a učení se ruskému jazyku českými žáky. V textu autorka zkoumá problematiku utváření a vývoje kultivační znalosti ruské kultury, literatury a historie ve vyučování ruského jazyka u našich žáků a studentů. Ruská kultura, historie a literatura vždy budila ohromný zájem po celém světě. Uznání kulturních dominant, respektování různorodosti a vyučování v příznivých poměrech dialogu kultur navozují i atmosféru přirozeného porozumění, jež je nezbytné pro výuku a studium ruštiny jako cizího jazyka.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
roč. 17, č
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
15-27
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—