Methodological issues of research into pedagogical content knowledge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00024726" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00024726 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
Original language description
Monografie podává přehled o přístupech, metodách, technikách a nástrojích výzkumu či diagnostiky didaktických znalost obsahu uplatňovaných v různých oblastech vzdělávání; rozebírají metodologické problémy zkoumání didaktických znalostí obsahu nebo představují vlastní výzkumy zaměřené na didaktické znalosti obsahu.
Czech name
Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
Czech description
Monografie podává přehled o přístupech, metodách, technikách a nástrojích výzkumu či diagnostiky didaktických znalost obsahu uplatňovaných v různých oblastech vzdělávání; rozebírají metodologické problémy zkoumání didaktických znalostí obsahu nebo představují vlastní výzkumy zaměřené na didaktické znalosti obsahu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F06%2FP037" target="_blank" >GP406/06/P037: Pedagogical content knowledge as a key issue in curricular reform</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7315-165-2
Number of pages
145
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—