Learning styles and learner strategies in foreign language teaching in learners with SLD
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026192" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026192 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou výuky cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení. Zaměřuje se na využitelnost učebních stylů a strategií a koncepci Gardnerových mnohočetných inteligencí.
Czech name
Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou výuky cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení. Zaměřuje se na využitelnost učebních stylů a strategií a koncepci Gardnerových mnohočetných inteligencí.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy
ISSN
0323-0449
e-ISSN
—
Volume of the periodical
132
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—