Successful interpersonal communication of education of pupils with epilepsy diagnosis at primary school and its affecting aspects
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026662" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026662 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole
Original language description
Článek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií na základních školách. Zvláštní důraz je zde kladen naúlohu pedagoga a na dobrou spolupráci mezi rodiči a pedagogy. Nemalý význam má také dobrá motivace, tvůrčí činnosti a pohybové aktivity žáků s epilepsií, které tak přispívají k dobré interpersonální komunikaci nejenom v prostředí školy ale i mimo ni.
Czech name
Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole
Czech description
Článek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií na základních školách. Zvláštní důraz je zde kladen naúlohu pedagoga a na dobrou spolupráci mezi rodiči a pedagogy. Nemalý význam má také dobrá motivace, tvůrčí činnosti a pohybové aktivity žáků s epilepsií, které tak přispívají k dobré interpersonální komunikaci nejenom v prostředí školy ale i mimo ni.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Paido, Brno
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 17, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—