All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reform of the Czech schools and intervention to children behaviour problems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027442" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027442 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reforma české školy v návaznosti na předcházení a řešení problémů v chování dětí

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá aktuální analýzou situace v českých základních školách v návaznosti na předcházení a řešení problémového chování dětí. Vychází z přístupu a konkrétních poznatků realizace preventivních aktivit, kompetentnosti odborných pracovníků (školního metodika prevence, výchovného poradce ad.) a hledá možný prostor ke zlepšení určitých nedostatků. Zásadním krokem, mj. i ve vztahu k prevenci rizikového chování, se jeví reforma českého školství a zavádění Rámcového vzdělávacího programu do škol. Důležité jsou rovněž prvotní zkušenosti z výuky podle aktuálně vytvořených školních vzdělávacích programů, a to s ohledem na možnou implementaci témat prevence nežádoucího chování dětí prostřednictvím vzdělávacích konkrétních oblastí a průřezových témat.

  • Czech name

    Reforma české školy v návaznosti na předcházení a řešení problémů v chování dětí

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá aktuální analýzou situace v českých základních školách v návaznosti na předcházení a řešení problémového chování dětí. Vychází z přístupu a konkrétních poznatků realizace preventivních aktivit, kompetentnosti odborných pracovníků (školního metodika prevence, výchovného poradce ad.) a hledá možný prostor ke zlepšení určitých nedostatků. Zásadním krokem, mj. i ve vztahu k prevenci rizikového chování, se jeví reforma českého školství a zavádění Rámcového vzdělávacího programu do škol. Důležité jsou rovněž prvotní zkušenosti z výuky podle aktuálně vytvořených školních vzdělávacích programů, a to s ohledem na možnou implementaci témat prevence nežádoucího chování dětí prostřednictvím vzdělávacích konkrétních oblastí a průřezových témat.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Franiok, P.; Knotová, D. (ed.) Učitel a žák v současné škole

  • ISBN

    978-80-210-4752-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Pedagogická fakulta MU

  • Event date

    Jan 1, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article