Analysis of communicatory competences of students with special learning disabilities at primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034297" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034297 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza komunikativních kompetencí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Original language description
Příspěvek se týká problematiky komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Autorka v rámci výzkumného šetření analyzovala potíže žáků se specifickou poruchou učení na 1. i 2. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji především v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí, a to v souvislosti s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V článku jsou analyzovány získané výsledky, formulovány závěry a doporučení pro pedagogickou praxi.
Czech name
Analýza komunikativních kompetencí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Czech description
Příspěvek se týká problematiky komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Autorka v rámci výzkumného šetření analyzovala potíže žáků se specifickou poruchou učení na 1. i 2. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji především v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí, a to v souvislosti s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V článku jsou analyzovány získané výsledky, formulovány závěry a doporučení pro pedagogickou praxi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Špecifické poruchy učenia a správania v kontexte inkluzívnej edukácie.
ISBN
978-80-8068-801-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove
Place of publication
Prešov
Event location
Prešov
Event date
May 5, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—