All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Activities and programs aimed at the developement of educational perspectives of Roma children

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00056759" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00056759 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aktivity a programy směřující k rozvoji vzdělávacích perspektiv romského dítěte

  • Original language description

    Romské děti a programy směřované k jejich aktivizaci a vzdělávání. Hledání definice sociálně znevýhodněného žáka v kontextu současného školství. Podpůrné mechanismy směřující k rovným příležitostem ve školství, strategii napomáhá sběr dat a analýzy výzkumů směřovaných k romským dětem. Osvědčené mechanismy zahrnují předškolní přípravu, úlohu asistenta pedagoga, aktivizační a vzdělávací kurzy pro dospělé, nulté ročníky, vyhranění pozice romského jazyka a romologie ve vzdělávání (nejen) pedagogů. Klíčová úloha učitele a schopnost učitele kooperovat s dalšími pedagogickými, sociálně pedagogickými a psychologickými profesemi ve školním prostředí.

  • Czech name

    Aktivity a programy směřující k rozvoji vzdělávacích perspektiv romského dítěte

  • Czech description

    Romské děti a programy směřované k jejich aktivizaci a vzdělávání. Hledání definice sociálně znevýhodněného žáka v kontextu současného školství. Podpůrné mechanismy směřující k rovným příležitostem ve školství, strategii napomáhá sběr dat a analýzy výzkumů směřovaných k romským dětem. Osvědčené mechanismy zahrnují předškolní přípravu, úlohu asistenta pedagoga, aktivizační a vzdělávací kurzy pro dospělé, nulté ročníky, vyhranění pozice romského jazyka a romologie ve vzdělávání (nejen) pedagogů. Klíčová úloha učitele a schopnost učitele kooperovat s dalšími pedagogickými, sociálně pedagogickými a psychologickými profesemi ve školním prostředí.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.Education of Pupils with Special Educational Needs II.

  • ISBN

    978-80-7315-170-6

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    320-324

  • Number of pages of the book

    369

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter