All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Action research: teacher research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00033971" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00033971 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem

  • Original language description

    V této kapitole je představen akční výzkum jako nástroj, který je v rukou praktika (v daném případě učitele) užitečný pro zkvalitňování edukační praxe na základě jejího poznání. Akční výzkum zde chápeme v Elliottově pojetí jako systematickou reflexi profesních situací, kterou praktikové provádějí s cílem tyto situace zlepšit (inovovat). Pojem akční výzkum odkazuje k akci a jejímu zkoumání, přičemž aktérem je zde učitel v roli výzkumníka. Hlavní pozornost je zaměřena na akční výzkum odehrávající se v kontextu školní výuky. Cílem kapitoly je nabídnout čtenáři základní orientaci v cílech, funkcích, fázích a metodách akčního výzkumu.

  • Czech name

    Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem

  • Czech description

    V této kapitole je představen akční výzkum jako nástroj, který je v rukou praktika (v daném případě učitele) užitečný pro zkvalitňování edukační praxe na základě jejího poznání. Akční výzkum zde chápeme v Elliottově pojetí jako systematickou reflexi profesních situací, kterou praktikové provádějí s cílem tyto situace zlepšit (inovovat). Pojem akční výzkum odkazuje k akci a jejímu zkoumání, přičemž aktérem je zde učitel v roli výzkumníka. Hlavní pozornost je zaměřena na akční výzkum odehrávající se v kontextu školní výuky. Cílem kapitoly je nabídnout čtenáři základní orientaci v cílech, funkcích, fázích a metodách akčního výzkumu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Research Centre on Schooling</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Metodologie věd o výchově: Kvantitativně-scientistické a kvalitativně-humanitní přístupy v edukačním výzkumu

  • ISBN

    80-88778-73-5

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    303

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter