The Environmental Approach in the Teacher Training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00035431" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00035431 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Environmentální přístup k přípravnému vzdělávání učitelů
Original language description
Autorka charakterizuje environmentální přístup a na základě nových kulturních obsahových principů, cílových kompetencí a oblastí a výsledků výzkumů sleduje obsahové zaměření přípravy v rovině kognitivní, kognitivně afektivní a kognitivně motorické. Konkretizuje multidisciplinární a komplexní charakter environmentální přípravy učitelů jako průřezového tématu v profesní přípravě.
Czech name
Environmentální přístup k přípravnému vzdělávání učitelů
Czech description
Autorka charakterizuje environmentální přístup a na základě nových kulturních obsahových principů, cílových kompetencí a oblastí a výsledků výzkumů sleduje obsahové zaměření přípravy v rovině kognitivní, kognitivně afektivní a kognitivně motorické. Konkretizuje multidisciplinární a komplexní charakter environmentální přípravy učitelů jako průřezového tématu v profesní přípravě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vývoj, proměny a možnosti primárního vzdělávání
ISBN
978-80-7041-707-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
GAUDEAMUS, Univerzita Hrtadec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Pedagogická fakulta UHK
Event date
Apr 3, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—