Special Needs of Pupils with Autism Spectrum Disorders. Realization of Research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036320" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036320 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Speciální potřeby žáků s poruchami autistického spektra. Realizace výzkumného záměru
Original language description
Příspěvek prezentuje činnost výzkumného týmu č. 14 (Základní vzdělávání žáků s PAS a možnosti jejich dalšího uplatnění ve vzdělávacím procesu a na trhu práce) a parciální výsledky z realizace výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcovéhovzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443), jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. V příspěvku jsou obsaženy nové teoretické poznatky z oblasti poruch autistického spektra, se kterými se výzkumný tým seznámil v průběhu uplynulého roku jak v podmínkách České republiky, tak i v zahraničí, dále jsou zde prezentovány parciální výsledky výzkumu, anketou získaná data o počtu žáků s PAS v Jihomoravském kraji, na závěr jsou uvedeny dvě kasuistické studie ukazující možnosti integrovaného vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra, které vždy musí být striktně přizpůsobeno individualitě daného žáka.
Czech name
Speciální potřeby žáků s poruchami autistického spektra. Realizace výzkumného záměru
Czech description
Příspěvek prezentuje činnost výzkumného týmu č. 14 (Základní vzdělávání žáků s PAS a možnosti jejich dalšího uplatnění ve vzdělávacím procesu a na trhu práce) a parciální výsledky z realizace výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcovéhovzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443), jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. V příspěvku jsou obsaženy nové teoretické poznatky z oblasti poruch autistického spektra, se kterými se výzkumný tým seznámil v průběhu uplynulého roku jak v podmínkách České republiky, tak i v zahraničí, dále jsou zde prezentovány parciální výsledky výzkumu, anketou získaná data o počtu žáků s PAS v Jihomoravském kraji, na závěr jsou uvedeny dvě kasuistické studie ukazující možnosti integrovaného vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra, které vždy musí být striktně přizpůsobeno individualitě daného žáka.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
ISBN
978-80-7315-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—