All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of approaches to learning of pupils with epilepsy in primary schools in the region of Brno

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036663" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036663 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město

  • Original language description

    Příspěvek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a nadobrou spolupráci mezi rodiči, pedagogy a ostatními odborníky. V příspěvku jsou analyzovány získané výsledky, uvedeny závěry a dodporučení pro speciálně pedagogickou praxi v souvislosti s plněním úkolů výzkumného záměru MSM0021622443.

  • Czech name

    Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město

  • Czech description

    Příspěvek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a nadobrou spolupráci mezi rodiči, pedagogy a ostatními odborníky. V příspěvku jsou analyzovány získané výsledky, uvedeny závěry a dodporučení pro speciálně pedagogickou praxi v souvislosti s plněním úkolů výzkumného záměru MSM0021622443.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Mühlpachr, P. (ed.) Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-210-4951-2

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    200

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter