Analysis of approaches to learning of pupils with epilepsy in primary schools in the region of Brno
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036663" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036663 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město
Original language description
Příspěvek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a nadobrou spolupráci mezi rodiči, pedagogy a ostatními odborníky. V příspěvku jsou analyzovány získané výsledky, uvedeny závěry a dodporučení pro speciálně pedagogickou praxi v souvislosti s plněním úkolů výzkumného záměru MSM0021622443.
Czech name
Analýza přístupů ke vzdělávání žáků s epilepsií na základních školách v regionu Brno-město
Czech description
Příspěvek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a nadobrou spolupráci mezi rodiči, pedagogy a ostatními odborníky. V příspěvku jsou analyzovány získané výsledky, uvedeny závěry a dodporučení pro speciálně pedagogickou praxi v souvislosti s plněním úkolů výzkumného záměru MSM0021622443.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Mühlpachr, P. (ed.) Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky
ISBN
978-80-210-4951-2
Number of pages of the result
10
Pages from-to
—
Number of pages of the book
200
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—