Assessment and vizualization of tourism potential using GIStools on the example of small area
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00036676" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00036676 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení a vizualizace potenciálu cestovního ruchu nástroji GIS na příkladu malého území
Original language description
Nízký Jeseník představuje nově objevovanou turistickou oblast. Podle rajonizace cestovního ruchu v Atlase cestovního ruchu ČR (ACRČR) zde převládá venkovská krajina s velmi příznivými předpoklady pro cestovní ruch, což také potvrdily výzkumy, při kterýchnávštěvníky nejvíce láká pěší turistika, návštěvy památek a hippoturistika. Analýza současného stavu cestovního ruchu a rekreace ve vybraných obcích Nízkém Jeseníku byla provedena na základě vlastního šetření, rozboru Atlasu cestovního ruchu České republiky (MMR, 2006) a analýzy Marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu v turistickém regionu severní Morava a Slezsko (2005) s využitím analytických a vizualizačních nástrojů GIS jako podklad pro další plánování udržitelného cestovního ruchu.Výsledkyjsou založeny na výzkumu v dokrotském studiu a budou použity k dalšímu výzkumu na katedře geografie.
Czech name
Hodnocení a vizualizace potenciálu cestovního ruchu nástroji GIS na příkladu malého území
Czech description
Nízký Jeseník představuje nově objevovanou turistickou oblast. Podle rajonizace cestovního ruchu v Atlase cestovního ruchu ČR (ACRČR) zde převládá venkovská krajina s velmi příznivými předpoklady pro cestovní ruch, což také potvrdily výzkumy, při kterýchnávštěvníky nejvíce láká pěší turistika, návštěvy památek a hippoturistika. Analýza současného stavu cestovního ruchu a rekreace ve vybraných obcích Nízkém Jeseníku byla provedena na základě vlastního šetření, rozboru Atlasu cestovního ruchu České republiky (MMR, 2006) a analýzy Marketingové strategie rozvoje cestovního ruchu v turistickém regionu severní Morava a Slezsko (2005) s využitím analytických a vizualizačních nástrojů GIS jako podklad pro další plánování udržitelného cestovního ruchu.Výsledkyjsou založeny na výzkumu v dokrotském studiu a budou použity k dalšímu výzkumu na katedře geografie.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
DB - Geology and mineralogy
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Geografické aspekty středoevropského prostoru
ISBN
978-80-210-4947-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Oct 9, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—