The problems of teaching in the field of Health Education in primary schools.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037397" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037397 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách
Original language description
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity byla první v České republice, která získala akreditaci pro výuku oboru Výchova ke zdraví. Podle jejího vzoru a na základě jejích získaných zkušeností postupně připravují k akreditaci a zahajují výuku oboru Výchova ke zdraví i na dalších pedagogických fakultách v republice a konzultují v Brně na fakultě náplň oboru a návaznost jednotlivých předmětů do něj zařazených. Přesto však, že se na Pedagogické fakultě v Brně bude konat již pátá mezinárodní konference na téma Škola a zdraví pro 21. století, nezbývá, než opět upozornit na potřebu a nutnost výuky Výchovy ke zdraví na pedagogických fakultách. To proto, že se stále ještě vyskytují názory, že tento předmět není nutný. Příspěvek prezentuje výsledky anonymní ankety uspořádané mezi studenty brněnské Pedagogické fakulty. Studenti se zde vyjadřují k výuce oboru Výchova ke zdraví a o jeho významu pro znalosti a dovednosti budoucích učitelů.
Czech name
Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách
Czech description
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity byla první v České republice, která získala akreditaci pro výuku oboru Výchova ke zdraví. Podle jejího vzoru a na základě jejích získaných zkušeností postupně připravují k akreditaci a zahajují výuku oboru Výchova ke zdraví i na dalších pedagogických fakultách v republice a konzultují v Brně na fakultě náplň oboru a návaznost jednotlivých předmětů do něj zařazených. Přesto však, že se na Pedagogické fakultě v Brně bude konat již pátá mezinárodní konference na téma Škola a zdraví pro 21. století, nezbývá, než opět upozornit na potřebu a nutnost výuky Výchovy ke zdraví na pedagogických fakultách. To proto, že se stále ještě vyskytují názory, že tento předmět není nutný. Příspěvek prezentuje výsledky anonymní ankety uspořádané mezi studenty brněnské Pedagogické fakulty. Studenti se zde vyjadřují k výuce oboru Výchova ke zdraví a o jeho významu pro znalosti a dovednosti budoucích učitelů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
KALOKAGATHIE - Fórum výchovy ke zdraví XII.
ISBN
978-80-210-4996-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
19
Pages from-to
—
Publisher name
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity
Place of publication
Brno, Česká republika
Event location
Benešov u Prahy
Event date
Apr 17, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—