All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The problems of teaching in the field of Health Education in primary schools.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037397" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037397 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách

  • Original language description

    Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity byla první v České republice, která získala akreditaci pro výuku oboru Výchova ke zdraví. Podle jejího vzoru a na základě jejích získaných zkušeností postupně připravují k akreditaci a zahajují výuku oboru Výchova ke zdraví i na dalších pedagogických fakultách v republice a konzultují v Brně na fakultě náplň oboru a návaznost jednotlivých předmětů do něj zařazených. Přesto však, že se na Pedagogické fakultě v Brně bude konat již pátá mezinárodní konference na téma Škola a zdraví pro 21. století, nezbývá, než opět upozornit na potřebu a nutnost výuky Výchovy ke zdraví na pedagogických fakultách. To proto, že se stále ještě vyskytují názory, že tento předmět není nutný. Příspěvek prezentuje výsledky anonymní ankety uspořádané mezi studenty brněnské Pedagogické fakulty. Studenti se zde vyjadřují k výuce oboru Výchova ke zdraví a o jeho významu pro znalosti a dovednosti budoucích učitelů.

  • Czech name

    Problematika předmětu Výchova ke zdraví na základních školách

  • Czech description

    Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity byla první v České republice, která získala akreditaci pro výuku oboru Výchova ke zdraví. Podle jejího vzoru a na základě jejích získaných zkušeností postupně připravují k akreditaci a zahajují výuku oboru Výchova ke zdraví i na dalších pedagogických fakultách v republice a konzultují v Brně na fakultě náplň oboru a návaznost jednotlivých předmětů do něj zařazených. Přesto však, že se na Pedagogické fakultě v Brně bude konat již pátá mezinárodní konference na téma Škola a zdraví pro 21. století, nezbývá, než opět upozornit na potřebu a nutnost výuky Výchovy ke zdraví na pedagogických fakultách. To proto, že se stále ještě vyskytují názory, že tento předmět není nutný. Příspěvek prezentuje výsledky anonymní ankety uspořádané mezi studenty brněnské Pedagogické fakulty. Studenti se zde vyjadřují k výuce oboru Výchova ke zdraví a o jeho významu pro znalosti a dovednosti budoucích učitelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    KALOKAGATHIE - Fórum výchovy ke zdraví XII.

  • ISBN

    978-80-210-4996-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    19

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity

  • Place of publication

    Brno, Česká republika

  • Event location

    Benešov u Prahy

  • Event date

    Apr 17, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article