Self-evaluation of Inclusive Environment at Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037607" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037607 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Original language description
Příspěvek přináší další údaje z výzkumu, ve kterém jsme na vybraných školách uplatnili jako výzkumný nástroj dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Předmětem analýzy byla opět autoevaluace školy zaměřená tentokrát na reálné podmínky kvality inkluzivního prostředí.
Czech name
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Czech description
Příspěvek přináší další údaje z výzkumu, ve kterém jsme na vybraných školách uplatnili jako výzkumný nástroj dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Předmětem analýzy byla opět autoevaluace školy zaměřená tentokrát na reálné podmínky kvality inkluzivního prostředí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.
ISBN
978-80-210-5032-7
Number of pages of the result
9
Pages from-to
—
Number of pages of the book
443
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—