All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

BASIC METHOD OF CREATION TEACHING MATERIALS IN A FLASH

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037946" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037946 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH

  • Original language description

    Flash umožňuje vytvářet animace velmi dynamicky. Způsob tvorby je velmi závislý na zkušenostech autora.Mnohou autorů se však často potýká s problémem, jak jednoše vytvořit multimediální výukový materiá. Existují způsoby, které jsou společné pro tvorbu veFlash, Captivate i jiných nástrojích. Příspěvek si klade za cíl ukázat jeden, který se dá bez nadsázky nazvat základním Lze jej použít pro tvorbu webových stránek, multimediálních výukových opor i simulací práce s programy. Kreativní uživatel nalezne jistě ještě mnoho dalších aplikací, kde jej lze s výhodou využít.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

  • Czech name

    ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH

  • Czech description

    Flash umožňuje vytvářet animace velmi dynamicky. Způsob tvorby je velmi závislý na zkušenostech autora.Mnohou autorů se však často potýká s problémem, jak jednoše vytvořit multimediální výukový materiá. Existují způsoby, které jsou společné pro tvorbu veFlash, Captivate i jiných nástrojích. Příspěvek si klade za cíl ukázat jeden, který se dá bez nadsázky nazvat základním Lze jej použít pro tvorbu webových stránek, multimediálních výukových opor i simulací práce s programy. Kreativní uživatel nalezne jistě ještě mnoho dalších aplikací, kde jej lze s výhodou využít.Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2009

  • ISBN

    978-80-7041-515-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    PřF Univerzita Karlova v Praze

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article