All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Experiential Learning and Lifelong Learning. Dynamical Model of Learning by Doing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038261" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038261 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zkušenostní učení a celoživotní vzdělávání. Dynamický model zkušenostního učení

  • Original language description

    Ukazuje se, že profesionalita učitele se musí opírat o řadu kompetencí, kromě oborové odbornosti zejména o schopnost reflexe, kritického myšlení a akční výzkum. Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení v celoživotním vzdělávání, jako základu znalostní báze učitelů k integrované přírodovědné výuce. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví v České republice a ve Slovinsku v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Kompetence jsou rozvíjeny aktivním učením a spoluprací prostřednictvím aktivizujících metod při realizaci integrované výuky a za použití e-learningu. Psychodidaktický model výuky na principu situačního učení, reflexe a akčního výzkumu, byl nazván Dynamický model zkušenostního učenía je součástí celoživotního vzdělávání v projektu Biologie pro život a zdraví učitelů biologie a přírodopisu, učitelů 1. stupně ZŠ a mateřských škol. Je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně (ČR)

  • Czech name

    Zkušenostní učení a celoživotní vzdělávání. Dynamický model zkušenostního učení

  • Czech description

    Ukazuje se, že profesionalita učitele se musí opírat o řadu kompetencí, kromě oborové odbornosti zejména o schopnost reflexe, kritického myšlení a akční výzkum. Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení v celoživotním vzdělávání, jako základu znalostní báze učitelů k integrované přírodovědné výuce. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví v České republice a ve Slovinsku v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Kompetence jsou rozvíjeny aktivním učením a spoluprací prostřednictvím aktivizujících metod při realizaci integrované výuky a za použití e-learningu. Psychodidaktický model výuky na principu situačního učení, reflexe a akčního výzkumu, byl nazván Dynamický model zkušenostního učenía je součástí celoživotního vzdělávání v projektu Biologie pro život a zdraví učitelů biologie a přírodopisu, učitelů 1. stupně ZŠ a mateřských škol. Je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně (ČR)

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    NEW TRENDS IN THE DIDACTIC TRAINING OF TEACHERS NOVÉ TRENDY V DIDAKTICKÉ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ

  • ISBN

    978-80-7399-887-5

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    117

  • Publisher name

    Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství.Univerzita Karlova Praha.Univerzita Konstantina Filosofa Nitra.Tribun EU, s. r. o.Brno.

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter