All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Actual didactic processes useable for primary nutrition deffect causes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00043866" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00043866 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aktuální didaktické postupy využitelné u primárních poruch výživy

  • Original language description

    Mezi primární poruchy výživy je řazena i mentální anorexie a mentální bulimie, které jsou nejnápadnějšími poruchami příjmu potravy zejména v kategorii dospívajících dívek a mladých žen. U těchto poruch příjmu potravy dochází vždy k těžkému poškození fyzické, psychické i sociální stránky zdraví jedince. Těžiště účinné pomoci spočívá v důsledné a kvalifikované primární prevenci. Proto se v tomto příspěvku budeme podrobněji zabývat některými metodickými a didaktickými náměty, které jsou využitelné ve výuceVýchovy ke zdraví na základní či střední škole, ale také, po vhodném přizpůsobení, ve výuce budoucích učitelů v rámci oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakultě.

  • Czech name

    Aktuální didaktické postupy využitelné u primárních poruch výživy

  • Czech description

    Mezi primární poruchy výživy je řazena i mentální anorexie a mentální bulimie, které jsou nejnápadnějšími poruchami příjmu potravy zejména v kategorii dospívajících dívek a mladých žen. U těchto poruch příjmu potravy dochází vždy k těžkému poškození fyzické, psychické i sociální stránky zdraví jedince. Těžiště účinné pomoci spočívá v důsledné a kvalifikované primární prevenci. Proto se v tomto příspěvku budeme podrobněji zabývat některými metodickými a didaktickými náměty, které jsou využitelné ve výuceVýchovy ke zdraví na základní či střední škole, ale také, po vhodném přizpůsobení, ve výuce budoucích učitelů v rámci oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakultě.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Antropologicko-psychologické aspekty zdravého životního stylu v olomouckém regionu

  • ISBN

    978-80-244-2454-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UP v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article