Research probe in the school environment from the point of view of allergic child
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00051134" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00051134 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkumná sonda do školního prostředí z pohledu alergického dítěte
Original language description
Jedinec, který je postižený chronickým onemocněním, je mezi svými zdravými vrstevníky vždy silně znevýhodněn. Zvláště pak pro chronicky nemocné dítě je zvládnutí mnoha životních situací velice tíživé a nesnadné. Výzkum byl zaměřen na děti, které jsou postiženy imunitní deficiencí. Cílem výzkumné sondy bylo zjištění, zda škola takto postiženým dětem věnuje dostatečnou péči a pozornost, zda jsou učitelé důkladně informováni o jejich problémech, a také, zda jsou proškoleni, aby v případě akutního zhoršenínemoci byli schopni těmto žákům pomoci. Výzkumná sondáž do prostředí vybraných základních škol přináší pohled na situaci, která v současné době v základních školách České republiky existuje.
Czech name
Výzkumná sonda do školního prostředí z pohledu alergického dítěte
Czech description
Jedinec, který je postižený chronickým onemocněním, je mezi svými zdravými vrstevníky vždy silně znevýhodněn. Zvláště pak pro chronicky nemocné dítě je zvládnutí mnoha životních situací velice tíživé a nesnadné. Výzkum byl zaměřen na děti, které jsou postiženy imunitní deficiencí. Cílem výzkumné sondy bylo zjištění, zda škola takto postiženým dětem věnuje dostatečnou péči a pozornost, zda jsou učitelé důkladně informováni o jejich problémech, a také, zda jsou proškoleni, aby v případě akutního zhoršenínemoci byli schopni těmto žákům pomoci. Výzkumná sondáž do prostředí vybraných základních škol přináší pohled na situaci, která v současné době v základních školách České republiky existuje.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí
ISBN
978-80-7392-088-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
152-157
Publisher name
MSD, s.r.o.
Place of publication
Brno
Event location
Brno, MZLU
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—