Analysis of teacher´s work with diversity in current school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045335" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045335 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole
Original language description
Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Zaměřuje se na zjištěná data týkající se např. délky praxe učitelů, která se jeví jako důležitý faktor ovlivňující znalosti aktivit, které pomáhají pedagogům řešit náročné situace ve třídě.
Czech name
Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole
Czech description
Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Zaměřuje se na zjištěná data týkající se např. délky praxe učitelů, která se jeví jako důležitý faktor ovlivňující znalosti aktivit, které pomáhají pedagogům řešit náročné situace ve třídě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Pupils with Special Educational Needs
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—