Education on of Pupils with Imparied Communication Ability at Inclusive Elementary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045948" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045948 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Original language description
V kapitole jsou umístěny výsledky výzkumu z oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol.
Czech name
Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Czech description
V kapitole jsou umístěny výsledky výzkumu z oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978 -80 -7290 -472 -3
ISBN
978-80-7290-472-3
Number of pages of the result
9
Pages from-to
—
Number of pages of the book
155
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—