Theoretical Data of Inclusion of Pupils with Asperger's Syndrome
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046114" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046114 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem
Original language description
V kapitole se zabýváme analýzou vnitřních a vnějších determinantů působících v procesu individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole, tedy analýzou činitelů spolupodílejících se na kvalitě sociálního začlenění žáka v kontextu integrativního/inkluzivního vzdělávání.
Czech name
Teoretická východiska integrace žáka s Aspergerovým syndromem
Czech description
V kapitole se zabýváme analýzou vnitřních a vnějších determinantů působících v procesu individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole, tedy analýzou činitelů spolupodílejících se na kvalitě sociálního začlenění žáka v kontextu integrativního/inkluzivního vzdělávání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Šimoník, O. (ed.) Vzdělávání nadaných žáků
ISBN
978-80-210-5349-6
Number of pages of the result
9
Pages from-to
—
Number of pages of the book
207
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—