The use of student portfolios as a means of developing self-reflection and self-assessment sklills from the perspective of students of faculty of education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046276" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046276 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití studentského portfolia jako prostředku k rozvoji sebereflexe a sebehodnocení z perspektivy studentů učitelství
Original language description
Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Popisujeme proces ověřování zvolené Q-metodologie, která bude použita při plánovaném výzkumu mapujícím uvažování studentů učitelsví o procesu sebehodnocení a sebereflexi v souvislosti s využitím vlastního portfolia.
Czech name
Využití studentského portfolia jako prostředku k rozvoji sebereflexe a sebehodnocení z perspektivy studentů učitelství
Czech description
Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Popisujeme proces ověřování zvolené Q-metodologie, která bude použita při plánovaném výzkumu mapujícím uvažování studentů učitelsví o procesu sebehodnocení a sebereflexi v souvislosti s využitím vlastního portfolia.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
ISBN
978-80-210-5368-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
—
Publisher name
PdF MU
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU
Event date
Nov 25, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—