All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Experience, skill, practice in psycho-didactic training of teacher of art education in primary education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046519" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046519 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ZOP Zkušenost, odbornost, praxe v psychodidaktické přípravě učitele výtvarné výchovy v primárním vzdělávání

  • Original language description

    Monografie se zabývá problematikou profesní přípravy učitelů primárního vzdělávání. Je zaměřena na možnosti rozvoje psychodidaktických dovedností učitele, a to prostřednictvím výtvarných disciplín. Práce vymezuje teoretická východiska pro utváření kompetencí učitele výtvarné výchovy primárního vzdělávání. Konkretizuje obsah jednotlivých výtvarných disciplín, které poskytují nejen oborové vědomosti a dovednosti, ale možnosti utváření psychodidaktické kompetence učitele. Výzkum sleduje intervenující vlivzkušeností a profesní přípravy na utváření psychodidaktických dovedností studentů. Zvláštní pozornost je věnována studentovu pojetí výuky výtvarné výchovy, se kterým se setkal před i v průběhu profesní přípravy. Výsledky výzkumu směřují ke zkvalitnění profesní přípravy učitele výtvarné výchovy primárního vzdělávání. Publikace uvádí příklady konkrétních intervencí.

  • Czech name

    ZOP Zkušenost, odbornost, praxe v psychodidaktické přípravě učitele výtvarné výchovy v primárním vzdělávání

  • Czech description

    Monografie se zabývá problematikou profesní přípravy učitelů primárního vzdělávání. Je zaměřena na možnosti rozvoje psychodidaktických dovedností učitele, a to prostřednictvím výtvarných disciplín. Práce vymezuje teoretická východiska pro utváření kompetencí učitele výtvarné výchovy primárního vzdělávání. Konkretizuje obsah jednotlivých výtvarných disciplín, které poskytují nejen oborové vědomosti a dovednosti, ale možnosti utváření psychodidaktické kompetence učitele. Výzkum sleduje intervenující vlivzkušeností a profesní přípravy na utváření psychodidaktických dovedností studentů. Zvláštní pozornost je věnována studentovu pojetí výuky výtvarné výchovy, se kterým se setkal před i v průběhu profesní přípravy. Výsledky výzkumu směřují ke zkvalitnění profesní přípravy učitele výtvarné výchovy primárního vzdělávání. Publikace uvádí příklady konkrétních intervencí.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-210-5399-1

  • Number of pages

    250

  • Publisher name

    MU Brno

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book