Motivation in Mathematics and Partial Results of Reseaching of Using motivating Method in Teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046695" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046695 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace v matematice a dílčí výsledky průzkumu užívání motivačních metod ve výuce nadaných žáků v matematice
Original language description
Matematika se všeobecně považuje za abstraktní vědu. Zmocňování se matematických poznatků je mnohem složitější a náročnější, než se učit cokoliv jiného. V příspěvku jsou shrnuty nejčastěji zmiňované charakteristiky o motivaci nadaných dětí v matematice aprezentovány výsledky výzkumu vyučovacích metod, které používají vyučující při vzdělávání nadaných žáků v matematice
Czech name
Motivace v matematice a dílčí výsledky průzkumu užívání motivačních metod ve výuce nadaných žáků v matematice
Czech description
Matematika se všeobecně považuje za abstraktní vědu. Zmocňování se matematických poznatků je mnohem složitější a náročnější, než se učit cokoliv jiného. V příspěvku jsou shrnuty nejčastěji zmiňované charakteristiky o motivaci nadaných dětí v matematice aprezentovány výsledky výzkumu vyučovacích metod, které používají vyučující při vzdělávání nadaných žáků v matematice
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
VZDĚLÁVÁNÍ NADANÝCH ŽÁKŮ
ISBN
978-80-210-5349-6
Number of pages of the result
11
Pages from-to
—
Number of pages of the book
207
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—