How to Teach the Gifted Pupils Mathematics ?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046696" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046696 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak učit nadané žáky matematiku?
Original language description
Matematika se všeobecně považuje za abstraktní vědu. Zmocňování se matematických poznatků je mnohem složitější a náročnější, než se učit cokoliv jiného. Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na nadané žáky. Shrnuje nejčastější charakteristiky výuky nadaných dětí v matematice a prezentuje modely jejich vzdělávání v matematice.
Czech name
Jak učit nadané žáky matematiku?
Czech description
Matematika se všeobecně považuje za abstraktní vědu. Zmocňování se matematických poznatků je mnohem složitější a náročnější, než se učit cokoliv jiného. Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na nadané žáky. Shrnuje nejčastější charakteristiky výuky nadaných dětí v matematice a prezentuje modely jejich vzdělávání v matematice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
TALENT A NADÁNÍ VE VZDĚLÁVÁNÍ
ISBN
978-80-210-5330-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—