All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Access to Inclusive Education in Mainstream Schools - Empirical Study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047060" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047060 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu - empirické šetření

  • Original language description

    Kapitola se zabývá posílením přístupu k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu díky ratifikaci Úmluvy o právech osob se zdravotním postižením (vydaná OSN v roce 2006) na podzim 2009 v ČR, návazným Národním plánem vytváření rovných příležitostí pro osoby se zdravotním postižením a Národním akčním plánem vzdělávání (NAPIV). Uvedena jsou zde výzkumná šetření ve vybraných základních školách v Praze.

  • Czech name

    Přístupy k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu - empirické šetření

  • Czech description

    Kapitola se zabývá posílením přístupu k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu díky ratifikaci Úmluvy o právech osob se zdravotním postižením (vydaná OSN v roce 2006) na podzim 2009 v ČR, návazným Národním plánem vytváření rovných příležitostí pro osoby se zdravotním postižením a Národním akčním plánem vzdělávání (NAPIV). Uvedena jsou zde výzkumná šetření ve vybraných základních školách v Praze.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School

  • ISBN

    978-80-210-5383-0

  • Number of pages of the result

    17

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    409

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter