All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Approaches to Pupils with Learning Disabilities as Part of Secondary Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00051921" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00051921 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání

  • Original language description

    Problematika SPU se rozvíjí v těsné součinnosti teorie a praxe. Obsahem se vzdělávací proces žáků se specifickými poruchami učení ve středoškolském vzdělávání zásadně neodlišuje od vzdělávání intaktních žáků. Na základě speciálněpedagogické diagnostiky jsou vyhodnoceny potřeby žáka a dány podklady pro vypracování IVP. Důležitou úlohu v životě žáka hraje volba povolání a střední školy. Strategie a přístupy jsou popsány v prezentované stati. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumnéhozáměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

  • Czech name

    Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání

  • Czech description

    Problematika SPU se rozvíjí v těsné součinnosti teorie a praxe. Obsahem se vzdělávací proces žáků se specifickými poruchami učení ve středoškolském vzdělávání zásadně neodlišuje od vzdělávání intaktních žáků. Na základě speciálněpedagogické diagnostiky jsou vyhodnoceny potřeby žáka a dány podklady pro vypracování IVP. Důležitou úlohu v životě žáka hraje volba povolání a střední školy. Strategie a přístupy jsou popsány v prezentované stati. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumnéhozáměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Franiok, P., Kovářová, R. Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice

  • ISBN

    978-80-7368-942-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    21

  • Publisher name

    PdF Ostravské univerzity v Ostravě

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Feb 23, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article