Approaches to Pupils with Learning Disabilities as Part of Secondary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00051921" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00051921 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání
Original language description
Problematika SPU se rozvíjí v těsné součinnosti teorie a praxe. Obsahem se vzdělávací proces žáků se specifickými poruchami učení ve středoškolském vzdělávání zásadně neodlišuje od vzdělávání intaktních žáků. Na základě speciálněpedagogické diagnostiky jsou vyhodnoceny potřeby žáka a dány podklady pro vypracování IVP. Důležitou úlohu v životě žáka hraje volba povolání a střední školy. Strategie a přístupy jsou popsány v prezentované stati. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumnéhozáměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Czech name
Přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v rámci středního vzdělávání
Czech description
Problematika SPU se rozvíjí v těsné součinnosti teorie a praxe. Obsahem se vzdělávací proces žáků se specifickými poruchami učení ve středoškolském vzdělávání zásadně neodlišuje od vzdělávání intaktních žáků. Na základě speciálněpedagogické diagnostiky jsou vyhodnoceny potřeby žáka a dány podklady pro vypracování IVP. Důležitou úlohu v životě žáka hraje volba povolání a střední školy. Strategie a přístupy jsou popsány v prezentované stati. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumnéhozáměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Franiok, P., Kovářová, R. Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice
ISBN
978-80-7368-942-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
21
Publisher name
PdF Ostravské univerzity v Ostravě
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Feb 23, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—