All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Principles of the Biofriendly Theory of Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052914" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052914 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Principy biofilní teorie vzdělávání v přípravě budoucích učitelů

  • Original language description

    Článek je součástí výzkumu katedry pedagogiky vztahujícího se k problematice kompetencí budoucích učitelů.Článek se zabývá problematikou čtyř základních principů biofilní teorie vzdělávání a tím, jakou pozici by tyto principy mohly zaujímají při vzdělávání budoucích učitelů. Zmiňovanými principy jsou změna paradigmatu, informace, odcizení a angažovanost. Je zdůrazněna kompetence kooperace a participace. Text je třetím článkem v rámci jednoho projektu a navazuje tak na texty, které se zabývaly problematikou odcizení a problematikou antropocentrických a ekocentrických hodnot při vzdělávání budoucích učitelů.

  • Czech name

    Principy biofilní teorie vzdělávání v přípravě budoucích učitelů

  • Czech description

    Článek je součástí výzkumu katedry pedagogiky vztahujícího se k problematice kompetencí budoucích učitelů.Článek se zabývá problematikou čtyř základních principů biofilní teorie vzdělávání a tím, jakou pozici by tyto principy mohly zaujímají při vzdělávání budoucích učitelů. Zmiňovanými principy jsou změna paradigmatu, informace, odcizení a angažovanost. Je zdůrazněna kompetence kooperace a participace. Text je třetím článkem v rámci jednoho projektu a navazuje tak na texty, které se zabývaly problematikou odcizení a problematikou antropocentrických a ekocentrických hodnot při vzdělávání budoucích učitelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence.

  • ISBN

    978-80-210-5561-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    135-142

  • Publisher name

    PdF MU

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article