Teacher as reflective practicioner: supporting curriculum realisation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053614" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053614 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/49777513:23420/11:43897288
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula
Original language description
Druhá kapitola se zabývá kompetencí učitele reflektovat a odborně rozebírat proces výuky. V této kapitole je probírána moderní koncepce tzv. reflektivní praxe, s jejíž pomocí lze hospitace zkvalitňovat do podoby rozvíjejících hospitací. Schönova a Korthagenova koncepce reflektivní praxe, o níž se publikace opírá, přispívá ke zlepšování pedagogické práce učitele a současně vede ke zkvalitňování realizace kurikula ve výuce. V závěru kapitoly je stručně představen tzv. akční výzkum jako metodický nástroj pro zlepšování praxe s využitím hospitací.
Czech name
Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula
Czech description
Druhá kapitola se zabývá kompetencí učitele reflektovat a odborně rozebírat proces výuky. V této kapitole je probírána moderní koncepce tzv. reflektivní praxe, s jejíž pomocí lze hospitace zkvalitňovat do podoby rozvíjejících hospitací. Schönova a Korthagenova koncepce reflektivní praxe, o níž se publikace opírá, přispívá ke zlepšování pedagogické práce učitele a současně vede ke zkvalitňování realizace kurikula ve výuce. V závěru kapitoly je stručně představen tzv. akční výzkum jako metodický nástroj pro zlepšování praxe s využitím hospitací.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím
ISBN
978-80-904966-6-8
Number of pages of the result
11
Pages from-to
30-41
Number of pages of the book
186
Publisher name
Národní ústav pro vzdělávání
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—