All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher as reflective practicioner: supporting curriculum realisation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053614" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053614 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/49777513:23420/11:43897288

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula

  • Original language description

    Druhá kapitola se zabývá kompetencí učitele reflektovat a odborně rozebírat proces výuky. V této kapitole je probírána moderní koncepce tzv. reflektivní praxe, s jejíž pomocí lze hospitace zkvalitňovat do podoby rozvíjejících hospitací. Schönova a Korthagenova koncepce reflektivní praxe, o níž se publikace opírá, přispívá ke zlepšování pedagogické práce učitele a současně vede ke zkvalitňování realizace kurikula ve výuce. V závěru kapitoly je stručně představen tzv. akční výzkum jako metodický nástroj pro zlepšování praxe s využitím hospitací.

  • Czech name

    Učitel jako reflektivní praktik: podpora kvality realizace kurikula

  • Czech description

    Druhá kapitola se zabývá kompetencí učitele reflektovat a odborně rozebírat proces výuky. V této kapitole je probírána moderní koncepce tzv. reflektivní praxe, s jejíž pomocí lze hospitace zkvalitňovat do podoby rozvíjejících hospitací. Schönova a Korthagenova koncepce reflektivní praxe, o níž se publikace opírá, přispívá ke zlepšování pedagogické práce učitele a současně vede ke zkvalitňování realizace kurikula ve výuce. V závěru kapitoly je stručně představen tzv. akční výzkum jako metodický nástroj pro zlepšování praxe s využitím hospitací.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím

  • ISBN

    978-80-904966-6-8

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    30-41

  • Number of pages of the book

    186

  • Publisher name

    Národní ústav pro vzdělávání

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter