All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EEducational difficulties - "hot potato" in the counseling officeducational difficulties - "hot potato" in the counseling office

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053826" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053826 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výchovné obtíže - "horký brambor" v poradenských pracoviších

  • Original language description

    Výchovné obtíže žáků základní školy si přehrává škola a rodina jako ?horký brambor?. Rodina má pocit, že je to otázka školy a škola staví na základech z rodiny. Domníváme se, že dítě by mělo vstupovat do školy se základními etickými a mravními zásadami,které by se ve škole pouze prohlubovaly a upevňovaly. Nezbytně nutná je součinnost obou institucí, což je však ideální situace. V lokalitě naší základní školy se setkáváme velkou různorodostí žáků, různorodostí intelektuální, kulturní i ekonomickou. Jeden ze stěžejních výchovných problémů inklusivní školy je záškoláctví.. Záškoláctví sílí a rozmáhá se okamžitě, jakmile se o ně přestane učitel či vychovatel zajímat. Třídní učitel, výchovný poradce, rodič a mnohdy i školní psycholog a školní metodik prevence rizikového chování by měli být prvními, kteří na ně zacílí svou pozornost a společně hledají cesty k jeho vymýcení.

  • Czech name

    Výchovné obtíže - "horký brambor" v poradenských pracoviších

  • Czech description

    Výchovné obtíže žáků základní školy si přehrává škola a rodina jako ?horký brambor?. Rodina má pocit, že je to otázka školy a škola staví na základech z rodiny. Domníváme se, že dítě by mělo vstupovat do školy se základními etickými a mravními zásadami,které by se ve škole pouze prohlubovaly a upevňovaly. Nezbytně nutná je součinnost obou institucí, což je však ideální situace. V lokalitě naší základní školy se setkáváme velkou různorodostí žáků, různorodostí intelektuální, kulturní i ekonomickou. Jeden ze stěžejních výchovných problémů inklusivní školy je záškoláctví.. Záškoláctví sílí a rozmáhá se okamžitě, jakmile se o ně přestane učitel či vychovatel zajímat. Třídní učitel, výchovný poradce, rodič a mnohdy i školní psycholog a školní metodik prevence rizikového chování by měli být prvními, kteří na ně zacílí svou pozornost a společně hledají cesty k jeho vymýcení.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Prevence

  • ISSN

    1214-8717

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2011

  • Issue of the periodical within the volume

    8

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    9-11

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database