Effect of lenght of class teachers' practice on their readiness for the role
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054921" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054921 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů
Original language description
Příspěvek prezentuje výzkumná zjištění o vlivu délky praxe třídních učitelů na činnosti, jimiž se nejčastěji zabývají. Z odpovědí respondentů dále vyplývá, že třídní učitelé s nejdelší praxí také kladou největší důraz na pedagogické a rodičovské zkušenosti v přípravě na funkci třídního učitele.
Czech name
Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů
Czech description
Příspěvek prezentuje výzkumná zjištění o vlivu délky praxe třídních učitelů na činnosti, jimiž se nejčastěji zabývají. Z odpovědí respondentů dále vyplývá, že třídní učitelé s nejdelší praxí také kladou největší důraz na pedagogické a rodičovské zkušenosti v přípravě na funkci třídního učitele.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl
ISBN
978-80-210-5710-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
84-90
Publisher name
PdF MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—