Integration of Digital Technologies to Education - Use of Computers in Educating Students with Intellectual Disabilities in Germany
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054933" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054933 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením
Original language description
Článek je věnován problematice integrace digitálních technologií do edukačního procesu na základě analýzy kurikurárních dokumentů České republiky ve srovnání s analýzou příkladu vzdělávacího plánu Fördeschule německé spolkové země Baden-Württemberg. Dáleje ve stati uveden rozbor příkladu přípravy učitelů na základě učebních modulů, které následně usnadňují zapojení digitálních technologií do výuky. Součástí integrace digitálních technologií je i problematika a náročnosti požadavků na vhodné uspořádáníkmenové třídy s PC, analýza možnosti digitálního hardwaru usnadňujícího práci učitele i žáků a uspořádání počítačové učebny.
Czech name
Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením
Czech description
Článek je věnován problematice integrace digitálních technologií do edukačního procesu na základě analýzy kurikurárních dokumentů České republiky ve srovnání s analýzou příkladu vzdělávacího plánu Fördeschule německé spolkové země Baden-Württemberg. Dáleje ve stati uveden rozbor příkladu přípravy učitelů na základě učebních modulů, které následně usnadňují zapojení digitálních technologií do výuky. Součástí integrace digitálních technologií je i problematika a náročnosti požadavků na vhodné uspořádáníkmenové třídy s PC, analýza možnosti digitálního hardwaru usnadňujícího práci učitele i žáků a uspořádání počítačové učebny.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs
ISBN
978-80-7315-216-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
449-458
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—