Developing the Competence to Implement Environmental Education in the Undergraduate Teacher Training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054981" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054981 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Osvojování kompetencí pro realizaci environmentální výchovy v přípravném učitelském vzdělávání
Original language description
Autorka poukazuje na možnosti utváření způsobilosti úspěšně realizovat environmentální výchovu (EV), především v rámci pedagogické přípravy v oboru učitelství 1. stupně základní školy. Uvádí přehled pedagogických kompetencí a činností, které přispívají kjejich rozvoji. Předkládá problémové okruhy vzdělávání, které korespondují s principy jeho biofilní orientace. V závěru prezentuje některé výsledky ankety, v níž se studenti vyjadřovali k vybraným tématům vzdělávání.
Czech name
Osvojování kompetencí pro realizaci environmentální výchovy v přípravném učitelském vzdělávání
Czech description
Autorka poukazuje na možnosti utváření způsobilosti úspěšně realizovat environmentální výchovu (EV), především v rámci pedagogické přípravy v oboru učitelství 1. stupně základní školy. Uvádí přehled pedagogických kompetencí a činností, které přispívají kjejich rozvoji. Předkládá problémové okruhy vzdělávání, které korespondují s principy jeho biofilní orientace. V závěru prezentuje některé výsledky ankety, v níž se studenti vyjadřovali k vybraným tématům vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl.
ISBN
978-80-210-5710-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
70-77
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU
Event date
Oct 12, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—