Pupil with Impaired Communication Ability in Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055113" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055113 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žák s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole
Original language description
V kapitole jsou prezentovány výsledky dílčího výzkumného šetření, zaměřeného na problematiku narušené komunikační schopnosti žáků běžných základních škol. Výzkum byl realizován ve spolupráci s učiteli základních škol v kraji Vysočina, analyzován byl výskyt narušené komunikační schopnosti i možnosti integrace a podpory žáků s těmito obtížemi.
Czech name
Žák s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole
Czech description
V kapitole jsou prezentovány výsledky dílčího výzkumného šetření, zaměřeného na problematiku narušené komunikační schopnosti žáků běžných základních škol. Výzkum byl realizován ve spolupráci s učiteli základních škol v kraji Vysočina, analyzován byl výskyt narušené komunikační schopnosti i možnosti integrace a podpory žáků s těmito obtížemi.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Age Groups and Disabilities.
ISBN
978-80-210-5731-9
Number of pages of the result
9
Pages from-to
137-146
Number of pages of the book
386
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—