All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perspectives of EAL (English as an Additional Language) Students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055156" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055156 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Perspektivy žáků s odlišným mateřským jazykem

  • Original language description

    Autorka ve stati analyzuje situaci žáků s odlišným mateřským jazykem v české škole: tito žáci získávají brzy po příchodu do nové země základní komunikační kompetence. Učitelé předpokládají, že jejich porozumění českému jazyku a schopnost zapojit se do výuky je větší, než aktuálně je. Učitelé musí navíc respektovat potřeby většiny žáků a nemohou vždy brát v potaz potřeby žáků s OMJ. Autorka článku situaci analyzuje a upozorňuje na některé specifické momenty ve výuce těchto žáků v hodinách českého jazykaa literatury a na úkoly učitelů žáků s OMJ.

  • Czech name

    Perspektivy žáků s odlišným mateřským jazykem

  • Czech description

    Autorka ve stati analyzuje situaci žáků s odlišným mateřským jazykem v české škole: tito žáci získávají brzy po příchodu do nové země základní komunikační kompetence. Učitelé předpokládají, že jejich porozumění českému jazyku a schopnost zapojit se do výuky je větší, než aktuálně je. Učitelé musí navíc respektovat potřeby většiny žáků a nemohou vždy brát v potaz potřeby žáků s OMJ. Autorka článku situaci analyzuje a upozorňuje na některé specifické momenty ve výuce těchto žáků v hodinách českého jazykaa literatury a na úkoly učitelů žáků s OMJ.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Bartoňová, M.; Vítková, M.; et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Educational Needs V.

  • ISBN

    978-80-7315-220-8

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    173-181

  • Number of pages of the book

    299

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter