Comparison of Inclusive accsess of Teachers in common Nursery schools and Primary schools in pupils with physical disabilities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055190" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055190 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením
Original language description
Kapitola se zabývá srovnáním inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v mateřských a základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Czech name
Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením
Czech description
Kapitola se zabývá srovnáním inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v mateřských a základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities
ISBN
978-80-210-5731-9
Number of pages of the result
10
Pages from-to
185-194
Number of pages of the book
386
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—