Teacher Profession Choice as a Source of Professional Competences Development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055533" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055533 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
Original language description
Stať se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících volbu studia našich studentů 1. a 4. ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně. Výzkum potvrdil, že motivy k volbě profese lze považovat za východisko pro rozvoj učitelských profesionálních kompetencí.
Czech name
Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
Czech description
Stať se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících volbu studia našich studentů 1. a 4. ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně. Výzkum potvrdil, že motivy k volbě profese lze považovat za východisko pro rozvoj učitelských profesionálních kompetencí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl
ISBN
978-80-210-5710-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
46-60
Publisher name
PdF MU
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—