All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Learning Strategies Employed by Young Learners:Qualitative Part of the Research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055583" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055583 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strategie učení se angličtině u žáků mladšího školního věku.

  • Original language description

    Cílem příspěvku je předložit výsledky výzkumu získané při rozhovorech s žáky výběrového souboru pro kvalitativní část výzkumu strategií učení u žáků, kteří dokončili primární stupeň vzdělávání. Rozhovory byly transkribovány, analyzovány a takto získaná data byla seskupena do kategorií pomocí induktivní analýzy. V závěru jsou strategie učení, které byly identifikovány v polostrukturovaných rozhovorech, interpretovány podle taxonomie strategií učení R. Oxfordové.

  • Czech name

    Strategie učení se angličtině u žáků mladšího školního věku.

  • Czech description

    Cílem příspěvku je předložit výsledky výzkumu získané při rozhovorech s žáky výběrového souboru pro kvalitativní část výzkumu strategií učení u žáků, kteří dokončili primární stupeň vzdělávání. Rozhovory byly transkribovány, analyzovány a takto získaná data byla seskupena do kategorií pomocí induktivní analýzy. V závěru jsou strategie učení, které byly identifikovány v polostrukturovaných rozhovorech, interpretovány podle taxonomie strategií učení R. Oxfordové.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků.

  • ISBN

    978-80-210-5718-0

  • Number of pages of the result

    24

  • Pages from-to

    35-59

  • Number of pages of the book

    170

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter