Curricular reform at upper-secondary comprehensive schools: questionnaire survey
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055595" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055595 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/najvaretal.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/najvaretal.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
Original language description
Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.
Czech name
Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
Czech description
Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
17-23
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—