Analysis of the Preparation of Children with Autistic Spectrum Disorder during Transition from Kindergarten to Elementary School with Emphasis on Structured Learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055804" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055804 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61988987:17450/11:A1501BIQ
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Original language description
V kapitole je prezentována příprava výzkumu zaměřeného na využití speciálně pedagogických metod, zejména metody strukturovaného učení a její aplikace u dětí s poruchou autistického spektra. Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.
Czech name
Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení
Czech description
V kapitole je prezentována příprava výzkumu zaměřeného na využití speciálně pedagogických metod, zejména metody strukturovaného učení a její aplikace u dětí s poruchou autistického spektra. Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Number of pages of the result
12
Pages from-to
24-35
Number of pages of the book
196
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—