All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of the Preparation of Children with Autistic Spectrum Disorder during Transition from Kindergarten to Elementary School with Emphasis on Structured Learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055804" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055804 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61988987:17450/11:A1501BIQ

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení

  • Original language description

    V kapitole je prezentována příprava výzkumu zaměřeného na využití speciálně pedagogických metod, zejména metody strukturovaného učení a její aplikace u dětí s poruchou autistického spektra. Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.

  • Czech name

    Analýza přípravy dětí s poruchou autistického spektra na přechod z mateřské školy do základního vzdělávání se zaměřením na metodu strukturovaného učení

  • Czech description

    V kapitole je prezentována příprava výzkumu zaměřeného na využití speciálně pedagogických metod, zejména metody strukturovaného učení a její aplikace u dětí s poruchou autistického spektra. Hlavním cílem realizovaného výzkumného šetření je analyzovat speciálně pedagogickou intervenci u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním a základním vzdělávání, se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základ pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání. Výzkum je realizován v Moravskoslezském kraji.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-210-5663-3

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    24-35

  • Number of pages of the book

    196

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter