Analysis of Counselling Services and Support Measures for Children with Impaired Communication Ability Educated in Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055843" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055843 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza poradenských služeb a podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v běžné základní škole
Original language description
Kapitola je zaměřena na edukaci žáků s narušenou komunikační schopností v běžných základních školách. Konkrétněji se text věnuje dílčím výsledkům výzkumného šetření, které bylo prováděno s pedagogy, kteří mají žáky s narušenou komunikační schopností ve svých třídách, a také případovým studiím integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Předmětem výzkumného šetření je zejména analýza podpůrných opatření a poradenských služeb u těchto žáků.
Czech name
Analýza poradenských služeb a podpůrných opatření u žáků s narušenou komunikační schopností vzdělávaných v běžné základní škole
Czech description
Kapitola je zaměřena na edukaci žáků s narušenou komunikační schopností v běžných základních školách. Konkrétněji se text věnuje dílčím výsledkům výzkumného šetření, které bylo prováděno s pedagogy, kteří mají žáky s narušenou komunikační schopností ve svých třídách, a také případovým studiím integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. Předmětem výzkumného šetření je zejména analýza podpůrných opatření a poradenských služeb u těchto žáků.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Number of pages of the result
10
Pages from-to
41-50
Number of pages of the book
196
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—