Examples of interventions to the student?s conception of Art Education in Primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055844" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055844 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příklady zásahů do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání
Original language description
Příspěvek prezentuje příklady cílených zásahů, které směřují ke změnám ve studentově pojetí výuky výtvarné výchovy. Intervence reagují na výsledky výzkumného šetření, především na jevy, které jsou v rozporu s aktuálními cíli výtvarné výchovy v primárnímvzdělávání. Jsou zaměřeny na obsah výtvarných disciplín, také se zabývají formou, kterou výuka probíhá. Intervence nabízejí prostor pro tvůrčí přístupy a především nové zkušenosti a zážitky, které mohou ovlivnit vztah studentů k výtvarné výchově i pojetípředmětu.
Czech name
Příklady zásahů do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání
Czech description
Příspěvek prezentuje příklady cílených zásahů, které směřují ke změnám ve studentově pojetí výuky výtvarné výchovy. Intervence reagují na výsledky výzkumného šetření, především na jevy, které jsou v rozporu s aktuálními cíli výtvarné výchovy v primárnímvzdělávání. Jsou zaměřeny na obsah výtvarných disciplín, také se zabývají formou, kterou výuka probíhá. Intervence nabízejí prostor pro tvůrčí přístupy a především nové zkušenosti a zážitky, které mohou ovlivnit vztah studentů k výtvarné výchově i pojetípředmětu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Učitelovo myslenie a uvažovanie
ISBN
978-80-89443-10-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
220
Pages from-to
164-169
Publisher name
OZ V4
Place of publication
Bratislava
Event location
Velké Bílovice
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—