All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Examples of interventions to the student?s conception of Art Education in Primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055844" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055844 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Příklady zásahů do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje příklady cílených zásahů, které směřují ke změnám ve studentově pojetí výuky výtvarné výchovy. Intervence reagují na výsledky výzkumného šetření, především na jevy, které jsou v rozporu s aktuálními cíli výtvarné výchovy v primárnímvzdělávání. Jsou zaměřeny na obsah výtvarných disciplín, také se zabývají formou, kterou výuka probíhá. Intervence nabízejí prostor pro tvůrčí přístupy a především nové zkušenosti a zážitky, které mohou ovlivnit vztah studentů k výtvarné výchově i pojetípředmětu.

  • Czech name

    Příklady zásahů do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje příklady cílených zásahů, které směřují ke změnám ve studentově pojetí výuky výtvarné výchovy. Intervence reagují na výsledky výzkumného šetření, především na jevy, které jsou v rozporu s aktuálními cíli výtvarné výchovy v primárnímvzdělávání. Jsou zaměřeny na obsah výtvarných disciplín, také se zabývají formou, kterou výuka probíhá. Intervence nabízejí prostor pro tvůrčí přístupy a především nové zkušenosti a zážitky, které mohou ovlivnit vztah studentů k výtvarné výchově i pojetípředmětu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Učitelovo myslenie a uvažovanie

  • ISBN

    978-80-89443-10-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    220

  • Pages from-to

    164-169

  • Publisher name

    OZ V4

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Velké Bílovice

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article