Assessment in Education of Pupils with Social Disadvantages
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055848" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055848 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Original language description
Kapitola předkládá dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na analýzu vzdělávacích drah jedinců ze sociálně znevýhodněného prostředí. Konkrétně se zabývá zejména hodnocením chování, které užívají učitelé základních škol k posílení žádoucího chování žáků se sociálním znevýhodněním.
Czech name
Hodnocení ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Czech description
Kapitola předkládá dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na analýzu vzdělávacích drah jedinců ze sociálně znevýhodněného prostředí. Konkrétně se zabývá zejména hodnocením chování, které užívají učitelé základních škol k posílení žádoucího chování žáků se sociálním znevýhodněním.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Number of pages of the result
8
Pages from-to
129-136
Number of pages of the book
196
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—