Culture and the Issue of Accessibility of Cultural Wealth in Deaf Pupils' Primary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055849" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055849 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ
Original language description
Kapitola prezentuje první fázi výzkumného šetření zaměřujícího se na kulturu a přístupnost kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. Dominantním cílem výzkumu je analyzovat míru zprostředkování kulturního bohatství neslyšícím žákům v ZŠ prosluchově postižené v Praze-Radlicích s přihlédnutím ke spolupráci s kulturními institucemi a očekávaným výstupům RVP ZV. Text terminologicky vymezuje téma kultury i kulturního bohatství a představuje legislativu související s kulturními právy neslyšících ve světovém a českém kontextu. Kapitola rovněž mapuje provázanost RVP ZV a kultury v jednotlivých vzdělávacích oblastech a průřezových tématech. V neposlední řadě se text věnuje začlenění spolupráce s kulturními institucemi do ŠVP škol pro sluchově postižené.
Czech name
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ
Czech description
Kapitola prezentuje první fázi výzkumného šetření zaměřujícího se na kulturu a přístupnost kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. Dominantním cílem výzkumu je analyzovat míru zprostředkování kulturního bohatství neslyšícím žákům v ZŠ prosluchově postižené v Praze-Radlicích s přihlédnutím ke spolupráci s kulturními institucemi a očekávaným výstupům RVP ZV. Text terminologicky vymezuje téma kultury i kulturního bohatství a představuje legislativu související s kulturními právy neslyšících ve světovém a českém kontextu. Kapitola rovněž mapuje provázanost RVP ZV a kultury v jednotlivých vzdělávacích oblastech a průřezových tématech. V neposlední řadě se text věnuje začlenění spolupráce s kulturními institucemi do ŠVP škol pro sluchově postižené.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Number of pages of the result
7
Pages from-to
122-128
Number of pages of the book
196
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—