Strategies of Prevention and Evaluation for Behaviour Difficulties at School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056096" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00056096 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
Original language description
V následující kapitole prezentujeme výstupy z výzkumu, který byl zaměřen na využitelnost evaluačního nástroje ?Hodnocení školního prostředí? pro vyhodnocování efektivity programů prevence ve školách. Komparace hodnocení školního života z perspektivy žákůsamotných ukazuje na možnosti tohoto dotazníků přispívat k cílené autoevaluaci školy.
Czech name
Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
Czech description
V následující kapitole prezentujeme výstupy z výzkumu, který byl zaměřen na využitelnost evaluačního nástroje ?Hodnocení školního prostředí? pro vyhodnocování efektivity programů prevence ve školách. Komparace hodnocení školního života z perspektivy žákůsamotných ukazuje na možnosti tohoto dotazníků přispívat k cílené autoevaluaci školy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different
ISBN
978-80-210-5731-9
Number of pages of the result
8
Pages from-to
273-280
Number of pages of the book
386
Publisher name
MUNI PRESS
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—