All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Foreign language education for pupils with hearing impairment inegrated into the ordinary educational institutions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00063892" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00063892 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výuka cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných v hlavním vzdělávacím proudu

  • Original language description

    Kapitola se zaměřuje na problematiku výuky cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných do běžných základních škol. V první části se na jedné straně věnuje současnému pojetí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice v kontextu k celosvětovému vývoji vzdělávání těchto žáků. Na straně druhé pak představuje systém výuky cizího jazyka vycházející z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V druhé části kapitola představuje případovou studii chlapces oboustranným těžkým sluchovým postižením integrovaného do běžné základní školy a na osvojené kompetence v anglickém jazyce.

  • Czech name

    Výuka cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných v hlavním vzdělávacím proudu

  • Czech description

    Kapitola se zaměřuje na problematiku výuky cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením integrovaných do běžných základních škol. V první části se na jedné straně věnuje současnému pojetí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice v kontextu k celosvětovému vývoji vzdělávání těchto žáků. Na straně druhé pak představuje systém výuky cizího jazyka vycházející z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V druhé části kapitola představuje případovou studii chlapces oboustranným těžkým sluchovým postižením integrovaného do běžné základní školy a na osvojené kompetence v anglickém jazyce.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení

  • ISBN

    9788021057319

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    173-182

  • Number of pages of the book

    386

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter